Ömrü uzadan pəhrizlər açıqlanıb - FOTO

Bəzi pəhrizlər var ki, onların hər hansı birinə riayət etmək ürək-damar, xərçəng və ya tənəffüs xəstəliklərindən ölüm riskini azaldır.
Bu barədə Harvard Universitetinin tədqiqatçıları apardıqları araşdırma nəticəsində qərara gəliblər. Araşdırmanın nəticələri “JAMA Internal Medicine” jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatçılar 36 il ərzində 75 000 qadın və 44 000 kişidən toplanmış sağlamlıq məlumatlarından istifadə ediblər.
Sözügedən sağlam qidalanma rejimləri - 2015-ci ilin Sağlam Qidalanma İndeksi (Amerikalılar üçün Pəhriz Təlimatları), Alternativ Aralıq dənizi Pəhrizi, Bitki Əsaslı Sağlam Pəhriz İndeksi və Alternativ Sağlam Pəhriz İndeksi idi.

Bütün sadalanan qidalanmalarda tam taxıllar, meyvələr, tərəvəzlər, qoz-fındıq və paxlalılar nəzərdə tutulur, ancaq fərqli komponentlər də var - məsələn, bəzilərində qırmızı ət pəhrizə daxil deyil.
Məlum olub ki, bu dörd sağlam qidalanma rejimindən hər hansı birini seçən iştirakçıların tədqiqat dövründə ürək-damar xəstəlikləri, xərçəng və ya tənəffüs xəstəliklərindən ölmək ehtimalı başqaları ilə müqayisədə daha az olub.
Mənbə: Gazeta.ru
13-06-2026, 17:50
Filippində yanğın nəticəsində təxminən 500 nəfər evsiz qalıb
13-06-2026, 14:59
Sahibə Qafarova Kamboca Senatının sədr müavini ilə əməkdaşlığı müzakirə edib
13-06-2026, 12:46
İlham Əliyev: Azərbaycan-Birləşmiş Krallıq ikitərəfli gündəliyi daha da zənginləşdirilə bilər
13-06-2026, 11:25
Xilasedicilərdən çimərliklərlə bağlı xəbərdarlıq
13-06-2026, 10:27
Azərbaycan nefti ucuzlaşıb
13-06-2026, 09:29
ABŞ hüquq mühafizə orqanları “Tren de Aragua” cinayətkar qrupunun liderini öldürüb
12-06-2026, 17:46
Ceyhun Bayramov Slovakiya XİN-in dövlət katibi ilə görüşüb
12-06-2026, 16:58
Amsterdamda idman zalında partlayış baş verib, dağıntılar altında qalanlar var
12-06-2026, 16:26
FHN: Qəbələdəki zəlzələdə dağıntı və tələfat olmayıb
12-06-2026, 15:52
Xüsusi qabiliyyət imtahanlarına start verilir
12-06-2026, 11:13
Milli Məclisin iclası başlayıb
12-06-2026, 10:33
Ağdaşda avtomobili ildırım vurub, yanğın olub
12-06-2026, 10:07
Həftəsonu 15 min 700-dən çox bakalavr imtahan verəcək
12-06-2026, 09:38
Azərbaycan XİN Rusiyanı təbrik etdi
12-06-2026, 08:50
DÇ-də epidemiya ilə bağlı - Xəbərdarlıq
11-06-2026, 18:50
Paşinyandan Moskvaya cavab - “Qiyməti qaldırsalar, müqaviləni pozacaqlar”
11-06-2026, 18:26
AmCham Azərbaycan “Technovation by PMI” Forumuna həmtəşkilatçılıq edib
11-06-2026, 17:57
Bu il 116 550 şagird məzun olur
11-06-2026, 17:51
Lamiyə Əliqızı: Milli Qurtuluş Günü xalqımızın gələcəyə inam günüdür
11-06-2026, 17:27
İmtahan nəticələri bu tarixdə AÇIQLANACAQ
11-06-2026, 16:44
Göygöldə 2 nəfər göldə boğularaq ölüb
11-06-2026, 16:27
Lamiyə Əliqızı: Son Zəng – Uşaqlıqdan Gələcəyə Açılan Qapı
11-06-2026, 15:06
İranın Körfəzdə yeni nəzarət qurumu Hörmüz boğazının tam bağlanması əmrini təsdiqləyib
11-06-2026, 14:09
Məhərrəm ayı və Aşura Gününün tarixi açıqlanıb - FƏTVA
11-06-2026, 13:06
İran ABŞ-ın hücumlarından sonra atəşkəsi praktiki olaraq mənasız adlandırır
11-06-2026, 12:30
Ələt Azad İqtisadi Zonasında hava limanı bu tarixdə istifadəyə veriləcək
11-06-2026, 11:27
Bakıda obyektdə yanğın başlayıb